Friday, July 13, 2007

北海道第二天

小樽 陰晴

自己都覺得自己勁,帶左支300/4.5手動反射鏡,影飛鳥.一去到小樽,已經有好多black-tailed gull歡迎我,咁我當然亦唔客氣,同佢地過兩招.


中午到了小樽運河食堂吃湯咖哩,唔.....大板的好吃好多.

我覺得,小樽係一個充滿日本文化的好地方,有玻璃店,音樂盒店咁,但是數量又太多,影響了觀感.北一硝子係一間玻璃製品店,而唔係賣"硝子",製品都幾靚,不過因為是玻璃易碎的關係,所以沒有買回來,只係偷影了一些照片.

不准拍攝的北一硝子

歡迎拍照的音樂盒店


日向小志強
走過一間賣朱古力的店,有位男店員問我係唔係"soccer 選手",點解咁?因為我著了某件衫,及晒到黑漆漆.佢再望一望我背脊,我就用有限的日文答佢"名前 ha nai".
問我係唔係足球選手的店子

有一間迷一樣的"北ice-cream",香港旅遊書的地圖當然是錯,但是跟據當地火車站派發的地圖也找不到,那裡應該會有一些特別味道的雪糕賣,可惜行了多次也找不到.

因為食唔到雪糕,所以便回程札幌食晚飯,旦包飯,這間店子(muko no ki)在大板都有,味道和價錢都一樣.最後,為了食雪糕,到了雪印買了一支哈密瓜cone吃.

1 comment:

詩偉 said...

名前 ha nai?