Friday, May 12, 2006

只差兩個鐘

經過了8~9個月的努力,今晚就是FYP present的時間,在完成的一刻,CH Lee一句"Good",令我心花怒放,可惜不是他評分...

更開心的是Daniel發現我們寸錯他的名字作Denial,而CH Lee亦指出我們的Questionnare有Grammer錯,証明他們有仔細地看我們的report,至於另一位sponsor......不提也罷.

現在只差兩個鐘的考試...努力吧.我還有很多好計劃,浦台島,台灣,端午,蝴蝶,400...千萬不要被這兩句鐘拖垮!

4 comments:

Anonymous said...

present完去邊度wet?

讀完書有什麼大計?

啊, 上次同佢地食飯唔記得有沒有問佢地中銀會唔會跟HSBC九月開始只係返五日工.

Meiling同我Honey都係政府工,七月開始返五日.

Anonymous said...

真奇怪, 我post完個comment, 去返你個 BLOG 的第一版, 睇返呢個 topic, 仍然係 ZERO comments...... 真奇怪...... 等我再寫多個 comment 試試先.

Anonymous said...

咦, 似乎係 Firefox 的問題.

我用 IE 睇就正常......

Firefox 睇仍然都係 ZERO comments. 可能 cache 左?!

Unknown said...

present完只係同d同學去左食飯, 因為仲要考試, 所以就無去慶祝.
而考完試之後, 就會不停去影相.

至於5日工的問題, 公司沒有明確的公佈, 相信今年會實施吧!