Saturday, March 19, 2011

換盆

.....搵個底有洞既盆或同...我試過用筲箕添...發揮你既想像力...
疏水層....可以係石仔....可以係園藝店買既蘭石,或者簡單D...吉吉島十蚊店有一包包比網包住既[砵底石],唔洗拆網整包放入去。我就試過癈物利用..人地用剩受潮燒唔著既炭都用過。
.....可以係山邊挖既,可以係園藝店買既.....如果覺得泥唔夠疏水,可以溝砂...
肥料....簡單D..係園藝店買有機粒肥(買種菜用果種),佢溝好左..吽埋.....用係上黎方便。


1.將石仔放入盆底,就疏水層就做好。
2.將泥舖一層係石仔上,舖到見唔到石仔就OK...
3.用一個盆將肥加D泥混合一下...舖入盆內....呢層係基肥
4.再泥舖入盆至大約八成滿,係面澆D水等佢吸下水,泥濕濕地。
5.將分株出黎既薄荷,根部埋入泥度。
6.放係無太陽光直射,但有散射光又通風既地方。保持盆土濕潤。
(第二日見佢無軟爬爬...個樣好正常咁,第三日我就會放番佢係平時有太陽晒到既地方喇)
(如果佢兩三日都軟爬爬,可能換盆時傷到根,又可能唔夠水份,咁就千期唔好晒太陽,等佢企番起身先好拎去晒)

http://hkplants.com/forum.php?mod=viewthread&tid=54934&extra=page%3D7

No comments: