Sunday, November 02, 2008

投訴電話幾多號?


我一向都有少影食物, 相機用來影自己吃的食物總是無聊, 但是今次非影不可.
這是"咖哩雜菜蛋"飯, 分別是從將軍澳中心(左)及新都城(右)的耶林閣order的, 同一餐牌; 同一菜式, 都是午飯時段, 亦是以同一手機拍的.

兩兜野, 看不看出有什麼分別?
左邊的一份是用了大量的洋蔥及青椒加一隻硬硬的雞蛋煮出來; 而右邊的則是用了大量真正的雜菜煮出來. 我對普通的餐廳的其望並不高, 但也不希望食菜頭菜尾, 正確來說是不想食起鑊或裝飾品. 請留意, 是菜叫"雜菜", 而不是"洋蔥青椒"......
我真係好想叫左邊的廚師出來給我小一餐, 如果係佢order這一個飯, 見到自己要食埋d 咁既野, 唔知佢自己點諗? 我諗佢會走去打鑊個廚師! 我亦想叫右邊的廚師出來, 嘉獎一下, 這菜式給我一個驚喜.
做任何事都應該過得自己過得人, 試試從對家的角度想一想, 做起野上來都應該會比較合符對家的要求.

左邊兜野, 餵狗, d狗都要諗諗食唔食?!

有冇人知以上食店的投訴電話幾多號? 或者有冇投訴email?

2 comments:

閒人 said...

第一個投訴對象: 該餐廳經理
[版主回覆11/04/2008 07:20:00]食完後投訴又無用, 下次佢又係咁; 如果食之前投訴, 佢換比我, 但係我又驚佢會比D"地煎碎"過我吃......

LaiWinnie said...

上openrice 寫comment la