Sunday, October 12, 2008

我是我


得知一位同事又得到另外一個碩士學位, 而且是一個極有用的學位, 真的有點令人心動, 自己又想去讀多一次.
不過, 自己也不是這種人, MBA係好, 但是好像不太適合自己, 自己係一個technical人, 做的工作越low level就越好, 最好就做R&D; 何況自己都未管得好自己, 唔好話管其他人, 更加唔好話管間公司.
所以, 都係先做好現時的自己, 過幾年, 如果真係在工作上有需要, 再加上時間同金錢都許何, 先再研究再進修的可行性罷了.

2 comments:

閒人 said...

要不停咁自我增值,好有上進心呀﹗不過可能閒人唔係做得咁高級,有啲唔明,乜工作表現唔重要咩?真係需要讀咁多嘢咩?定係只係需要一紙文憑咁就可以升職加薪?
[版主回覆10/13/2008 11:41:00]我都係超級small potato, 我做這行, 有冇MBA 跟本唔重要, 做野做得好d就有機會; 不過抱住人有我有的心態, 而MBA個朵又值d錢, 如果咩都唔使做, 就咁比d錢就有個MBA就好.
不過, 荷媽話齋: 要割禾, 就先彎低腰

閒人 said...

你都有道理嘅.