Sunday, September 14, 2008

社會悲歌




每天經過藍田地鐵站,都會發現幾位老人家在等,他們在等什麼?就是一份看過了,或者是半看了,又或是一份完全未看的報紙;再去回收.

我並不反對回收,亦唔反對長者們用自己的能力賺多少外快;但是總覺得這樣會騷擾人,早上人人都趕時間,我一向都唔睇報紙,所以佢地唔會伸手問我攞,但係每朝我要用身法扭過佢地.我就話好身手,其他人就唔知,會唔會撞倒他們,真的成疑?

再者,他們咁早就最了可能未看完報紙去回收,原本報紙可能會在人們的公司再傳閱;他們會否違背了環保的原則?(雖然他們原來的出發點就不是為了環保)

身為環保小鬥士,每天都遇到這一幕,辛苦了一班長者,心裡都不好受.

1 comment:

Mitsui, 牛丸 said...

這些等人比佢地都唔算過份... 最過份果d係人地睇都未睇...就大疊大疊就拎去回收... 想睇ge人跟本就冇得睇....