Thursday, July 10, 2008

不在其位, 但謀其事?


在其位; 謀其事, 係一般打工仔的工作態度, 但在今天, 我不知道自己是否頓悟了?

老闆給你一件簡單的工作, 不要只當為一件短的工作, 要把它視為一個長時間的task, 不只叫你做先做, 要跟進, 要report, 原來很簡單........老闆叫停, 才好停.

在其位; 謀其事, 這關口好難過, 無人喜歡蝕底, 我就係為了這個理由就不在其位, 不謀其事了多年. 從另一角度去想, 今天得出一個新結論, 既然老闆們當然希望你做多些, 這樣我就應該多加心機去做, 順風而行, 並不是為了突出自己, 亦不是為了昇職, 只是不想太煩, 順風可令我行快兩步, 要知道, 大部份的老闆都係好煩的, 逆風是很難走的.

注意, 以上為在下阿Q精神的結論, 目的只是令自己在工作上不怕蝕底的多走幾步, 亦走遠幾步. 並不是人人合用, 多謝收看.



3 comments:

LaiWinnie said...

睇嚟你都幾適合去無良公司返工喎
[版主回覆07/11/2008 18:17:00]如果無良公司有適合的工而且價錢合意的話,都ok既,打份工之嘛.
不過無良公司都係出唔起錢架喇.

Roy L said...

有感而爆的阿箂: 雖然我出黎做事不到五年,但係我都係抱住"逗幾錢糧,做幾多野"既心態番工。 老細梗係想出一蚊比你,員工交番十蚊野比佢。 打工的梗係想出一蚊力,逗十蚊人工。 所以工作就會從上而下地交到最底層的下屬。 人工亦都係高級的高,低級的低。 蝕底?識人識字都好,窮人就要蝕比有錢人。

jones said...

而家你才明白順風而行的道理....好似....不緊要現在開始未遲!!哈
[版主回覆07/15/2008 18:14:00]明白晒啦, 多謝指教!
請保守秘密.