Monday, October 01, 2007

車神


籃球之神Michael Jordon 打波時伸晒利,我在日本揸車時亦都伸利,我仲唔係車神!

6 comments:

閒人 said...

啊?所以就有咁多北海道嘅相睇?租車貴唔貴呀?我都想試吓喺北海道揸車週圍去.

LawLoreley said...

當你揸車做車神, 揸機果個就手震?!

Dick said...

閒人: 租車貴唔貴就見人見智啦, 幾百蚊一日, 油錢唔計, 如果有3個人, 就抵晒架喇, 不過去之前, 要申請左國際driving 奶神先, 如果一早計劃book車, 就香港上網book定先, 如果去到先租, 就可以在機場或JR 站cat cental 租. 揸就非常易, 有netvigator, 輸入個目的地電話番號, 佢就識指你去, 租車前問清楚staff 個nabi識唔識講英文, 我租果架就只係識講日文, 我就即刻溫番mige / hitari. 

閒人 said...

我之前見jal都有揸車自由行嘅package,不過由於得我一個識揸車,所以都未有機會去.下次啦,嘻...

LaiWinnie said...

睇得出你好緊張啫, Relax 啦香港人

Dick said...

閒人: 果d package都唔錯呀, 又唔使煩, 又唔貴. 快去快去