Thursday, June 07, 2007

蕉坑


一年沒有去過蕉坑了,今天應該要早點去,希望可以拍到去年拍不到的品種.

5 comments:

閒人 said...

呢隻蜻蜓好多〔卡拿〕,好靚呀﹗咦?請問佢係向前飛緊㗎?好難影嗰喎﹗ 呀﹗閒人都試過有一次喺西貢傻吓傻吓咁見倒小蜻蜓覓食過程,真係好睇過電視台嘅旁白片. 又試過喺旺角一間店舖內,當想伸手拿一件產品時,一隻誤闖入店內因為門口氣閘番唔倒出街嘅蜻蜓,停咗喺我手上,於是我就〔護送〕咗佢出街.係喎,你可以試吓去旺角百老匯條街度睇吓有冇都市蜻蜓,不過我諗可能會好難影.  

Dick said...

閒人: 多謝欣賞! 真係好開心多謝妳留咁長的留言, 至於蜻蜓覓食, 我都有影過, 有時間睇下啦. http://www.fotop.net/slideshow/sakura100/sakura100196

閒人 said...

嗚嘩~ 我睇完嘞....  好驚呀... 因為我上次睇倒嘅佢剩係食〔蚊滋仔〕,好細〔蟻〕;見倒你呢啲大茶飯有啲驚添....

斷美 said...

GING

Martin said...

碧偉wo 正,又要去行一趟了.........