Thursday, April 05, 2007

開車


今天開始了學車的第一課,手腳真的有點不協調,腳底下還有三個制,搞不清何時用離合器;何時用break.還好,因為是學車,今天沒有死火.
p.s. 原來我今天也行得好慢,以後都不要在心裡叫學神快一點.

4 comments:

LaiWinnie said...

請記住:勝哥哥當年學車時都係手騰腳震,但最後考車牌都順利以七個剔pass.祝成功! p.s. 請通知小妹閣下將於何時何地考牌,好讓小妹能開開心心上班去,平平安安回家來

LawLoreley said...

我都好想去學車... 我只有電單車牌

Anonymous said...

你學棍波車? 好難下,我十八歲第一件事就係去報名學車,結果肥咗,我都係鍾意坐車多過揸車,努力,到時記得通知聲你喺邊頭出入喎

閒人 said...

原來你揸左軚車嘅.你放心啦,聽你講你算揸得好嘞,我第一次學揸車嗰陣,喺想轉波嗰陣摸倒師傅大肶添 ,所以你算好嘞,慢慢學啦﹗...係嘞,咁你幾喺邊頭學車,考車㗎?嘻..